Μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού που έχει λάβει τα τελευταία χρόνια, η MetLife ενεργοποίησε έγκαιρα τις κατάλληλες λειτουργίες με στόχο την στήριξη συνεργατών και πελατών, έχοντας στο επίκεντρο την υγεία και την ασφάλεια όλων.
“Δεν είναι σίγουρα εύκολη υπόθεση με αυτές τις συνθήκες. Σημαντικά στοιχεία είναι η επικοινωνία με όλους εν μέσω αγωνίας, άγχους και ανασφάλειας. Εξάλλου αποτελεί και ένα κομμάτι της υπόσχεσης μας”, τόνισε ο κ. Αποστολίδης.
Back to new normal
Μιλώντας για τα Δίκτυα και τις Πωλήσεις, ο κ. Αποστολίδης σημείωσε πως η οικονομία αλλάζει και μπορεί σε λίγο διάστημα το γενικό lock down να αποτελεί παρελθόν, δεν θα επιστρέψουμε άμεσα στις ίδιες συνήθειες και συνθήκες. Άρα στο επίκεντρο θα παραμείνουν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις και προφανώς μεγάλη πρόκληση θα συνεχίσουν να είναι οι συμβουλές ηλεκτρονικά όπως και η ανάγκη συνεχούς εκπαίδευσης κλπ.
Περαιτέρω, το μήνυμα ίσως αλλάζει. Πλην του underwriting, της αναλογιστικής μελέτης και όλων των άλλων παραμέτρων που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές, κομβικό ρόλο θα διαδραματίσει η ενσυναίσθηση: Πως σκέφτονται οι πελάτες, πως νιώθουν και τι έχουν ανάγκη;
Καταλήγοντας, όπως σημείωσε ο κ. Αποστολίδης, μεγαλύτερη αξία έχει πια το είδος της στρατηγικής την επόμενη μέρα επικεντρώνοντας στην:
-εστίαση: Τι θα προσφέρουν και τι όχι οι εταιρείες; Όλα τα προϊόντα ή με μεγαλύτερη εστίαση και ποιότητα σε συγκεκριμένους τομείς;
-απλοποίηση: με κατανοητές λύσεις και όχι δυσνόητους τεχνικούς όρους
-διαφοροποίηση: με εξειδίκευση, καινοτόμες και διαφορετικές καλύψεις